Jobb jobb jobb usch

Känns ju sjukt kul att min chef ringer mig 8.30 i morse och sa att jag inte behövde komma idag.
Jippie tänkte jag, får ligga och dra mig i sängen tills klockan är 5 om jag vill. Det spöregnar ju, fast när jag låg där och hade det som mysigast med mig själv framför tvn så ringer han igen.

"Jesper, du måste komma ner det har kört ihop sig totalt och det kommer ett sällskap på 45 personer om 2 timmar och vi vet inte vad dem ska äta. Du MÅSTE komma ner."


Hade faktiskt inte gjort upp några planer inför kvällen, fast undrar varför jag sa till han att jag måste ringa och avboka saker?
Antar att jag inte bara kunde säga att jag och en chipspåse skulle glo på typ 3 filmer ikväll.

På med regnjackan, hoppa på cykeln och trampa ner till skitstället igen.
Kom gärna ner till läget och gör det till ett helvete för oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0